Polędwiczki w sosie jabłkowo-serowym

przepis z gatunku coś gdzieś dzwoni, coś się na_winie
  • polędwiczka wieprzowa
  • dwie małe cebule - czerwona i biała
  • pół serka lazur
  • pół jabłka
  • masło, tymianek, majeranek, sól, pieprz
Na patelni niewielkiej rozgrzałam masło i wrzuciłam pociachane cebulki, poddusiłam. Dodałam zioła - tymianku dużo i majeranku trochę. Dorzuciłam pokrojoną w plasterki polędwiczkę, uprzednio spłaszczywszy ją i potraktowawszy solą i pieprzem. Dusiłam chwilę, po czym dołożyłam do tego pokrojone w kosteczkę jabłko. Przykryte dusiło się jakieś 8 minut (circa about), wrzuciłam pokrojony lazur i poczekałam aż się rozpuści i trochę zgęstnieje.

Podane z makaronem (poddusiłam go w tym sosie) bardzo było dobre :)

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pieczona karkówka z jabłkami

Sernik Kłamczuchy

Piernik